Friday, September 14, 2012

malam yang sunyi ..

hye hye . dah lama dah ta bukak ta baca ta tulis kat blog ni . sekarang ni pun aku da ada kat Skudai Johor . so far so good la . seronok . dapat roommate yang sporting n satu kepala . sarah . the princess in auto . sorang je pempuan dalam course dia . gempak woo . haha . kawan kawan yang sama course . DJ ,kak syuhada , kak nani , n Aisyah , semua la . haha . mula mula dapat course ni kan sangat sedih . aku ta dapat apa yg aku nak . Allah knows the best . aku tau semua tu . tp aku sedih ta dapat jadi macam apa yg abah harapkan . sorry abah . :') aku ta dapat jd doktor macam abah nak . arwah maktok nak . tapi insyaAllah aku akan jd doktor dalam bidang ni . bila da masuk kelas, rasa seronok dapat masuk course ni . i am engineer to be . hehe . malam ni sunyi kot . agaknye semua org balik . aku ? ta dapat la nak balik kan sebab jauh . haha redha . homesick tu still ada . rindu kat semua org . abah mak adik2 sume . bila dgr suara Yaya rasa mcm nak nangis je . rindu sgt kat yaya . haha . nak tgk yaya ? comel tau .
lagi satu kawan kawan aku sume jauh jauh . nana , nas , tasya , roz , fanad , nuat nafis , amni nnt g uk . mirul . semua da seperated . haha takpe semua sebab nak belajar kan . hehe tu je la dulu . good luck kawan kawan . malam .

No comments:

Post a Comment