Wednesday, March 2, 2011

my brother ? ?

brother ? ?
hmm aku ada someone yang aku dah anggap cam abang , even he just my cousin . :)
kami rapat since kecik lagii . 
rapat sangat sangat . . . aku sayang sangat . 
dia duduk dengan aku since im in standard one . kami sama sama sekolah after arwah mama meninggal .dia da tak nak sekolah 
.at last dia nak skolah ngan aku .sebab aku je adik yang dia ada .. dia lah abang yang jaga aku kat sekolah . 
but bila pindah , dia da masuk sekolah menengah . but dia still care pasal aku . 
hee . 

malam tu aku g la kat surau sekolah dia . bila dapat tahu dia terlibat dalam kes disiplin 
 * sedih sangat * 
bila abi suruh dia cari fon yang dia curi dalam tong sampah besar . 
aku dah start menangis . tak tau kenapa aku sedih sangat .

but now , he's changed . i know the reasons  . 
hmm i miss you bro !!
last time aku jmpe dia baru2 nie . 
kul 12 malam kot , ngan kak maria . nasib dia still igt aku . HAHA . 
* muka sedey *
i love you abg aiman !!

No comments:

Post a Comment