Tuesday, February 15, 2011

hari jumaat last week horror kot . abah tiba tiba cakap nak g PEKAN , ROMPIN , MARAN .
hmm tgh syok2 borak borak dalam kereta . Tiba tiba dgr mak cakap "eyh dgr ta bunyi cam aeroplane ? "
then abah stop kete tepi jalan . turun tengok , rupe2nye tayar kereta pancit lol . 
HAHA . hmm tu yg kene tggu tepi jalan tu . *muke sedey je *
:D. tak sempat la abah nak tgk game budak2 die ptg tu kat pekan . but naseb diorg menang 4-1. 
lega la sikit dia .pastu kami pon tros la jalan .
then sampai la kat umah cik jee isteri kepada acik nan . (kawan abah )
kitorg rehat2 kat situ la dulu before tros g rompin . sampai kat rompin baru cari tmpat nak stay .
then jmpe la rumah cina . bagi sewa . HAHA .
esok tu baru bertolak g kuantan .
tidur la satu malam kat umah acik nan tu . esok tu birthday abah .
HAPPY BIRTHDAY ABAH!!
mak hadiah kan jam . HAHA . aku ?? wish je la dulu . tggu dapat gaji la .
kat umah tibe2 acik nan n wife die wat surprise .
diorg beli kan kek . HAHA .

ni la kek die bg :D

then sweet tgk diorg berdua . cmne la aku da tue nnt ngan kwn2 aku kan .HAHA .

tutup citer birthday .
aku smbung jalan g maran . tgk org main lagi . huh penat kot asek tgk org main je . ari tu lak kalah .
alasan "budak2 da penat , dua hari main ."
hmm ta kesah la .yg penting aku dapat balik . HAHA .
k la tu je kot .
see u soon .

No comments:

Post a Comment